چاپگر کارت انتقال مجدد چیست؟

چاپگرهای کارتی که از فناوری انتقال مجدد استفاده می‌کنند در دسته چاپگرهای غیر مستقیم قرار می‌گیرند و دارای مزیت‌هایی نسبت به چاپگرهای با فناوری چاپ مستقیم هستند. تکنولوژی چاپ انتقال مجدد 100% مساحت کارت را در بر می‌گیرد و به همین خاطر به آن چاپ روی لبه نیز می‌گویند. نوار انتقال مجددی که روی کارت چاپ می‌شود دارای یک لایه محافظ است که باعث طول عمر مفید بیشتر، روشنایی بیشتر و ثبت رنگ بهتر می شود که قابل مقایسه با کارت‌های از پیش چاپ شده است.

چاپگر انتقال مجدد اولیس آوانسیا
چاپگر انتقال مجدد اولیس آوانسیا

مزایای چاپگرهای انتقال مجدد برای پروژه‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی

وقتی یک چاپگر انتقال مجدد با جوهر سابلیمیشن و هد 600 dpi در اختیار داشته باشیم، می‌توانیم عناصر امنیتی را بدون هزینه اضافه دیگری چاپ اضافه کنیم، در واقع 600 نقطه در اینچ به ما امکان می‌دهد که الگویی از خطوط ظریف منحنی با طراحی دنباله دار و پیچیده به صورت الگوهای هندسی را چاپ کنیم که معمولاً گیلوش نامیده می‌شود و در صورتی که فایل طرح اصلی را نداشته باشید، تکثیر آن بسیار دشوار است. به همین ترتیب امکان چاپ متون متغیر با اندازه های بسیار کوچک که با چشم انسان قابل مشاهده نیستند را فراهم می‌کند. به همین دلیل این فناوری در پروژه‌های دولتی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

سایر مزایای فناوری انتقال مجدد

امتیاز دیگر فناوری انتقال مجدد، امکان چاپ روی کارت‌هایی با موادی غیر ازPVC  مانند PET، پلی کربنات و همچنین کارت هایی با سطوح نامنظم است مانند کارت‌های غیر تماسی و کارت‌های دارای تراشه تماسی که در آنها چاپ تا لبه فلزی تراشه صورت می‌گیرد، که بر خلاف فناوری چاپ مستقیم، باید در ناحیه ای که در آن امکان چاپ وجود ندارد، پنهان شود.

نمای داخلی چاپگر انتقال مجدد اولیس آوانسیا

با توجه به اینکه در این فناوری چاپ تماسی بین هد و سطح کارت صورت نمی‌گیرد، سلامت هد دستگاه را می‌توان بصورت مادام العمر تضمین کرد.

فهرست مطالب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا